Ads

Wednesday 25 January 2012

PREVIEW: PKNS VS SABAH


SELANGOR PKNS 
VS
 SABAH

STADIUM PETALING JAYA,
KELANA JAYA
27 Januari 2012, JUMAAT

8.45 MALAM
LIVE ON ASTRO ARENA 801

Selangor PKNS akan melayan kunjungan pasukan bimbingan Justin Ganai, Sabah di Stadium Petaling Jaya jumaat ini. Sabah dalam misi membawa pulang 3 mata penuh akan bermain tanpa Mafri Balang yang digantung 2 perlawanan akibat layangan Kad Merah ketika menentang Lions XII tempoh hari. Berbekalkan barisan pemain yang kurang konsisiten untuk 4 perlawanan awal, diharapkan Sabah mampu menyainggi pasukan kelab dari Selangor ini.

Jika dinilai daripada 4 perlawanan terdahulu, kedua-dua pasukan tampak seimbang kerana Sabah kini menduduki tangga ke-10 liga dengan 4 mata hasil 1 kemenangan dan 1 seri, manakala PKNS pula hanya satu anak tangga di bawah Sabah dengan menggumpul 3 mata hasil 3 keputiusan seri. Sabah perlu bermain dengan lebih berhati-hati kerana gagal menunjukkan corak permainan yang konsisten dan meyakinkan ketika berkunjung ke stadium lawan.

Mampukah Sabah melakukan sesuatu di Kelana Jaya nanti? Mari saksikan bersama-sama perlawanan ini... bagi mereka yang berada di sekitar kawasan Lembah Klang... Jom ba kita tinguk Sabah main.. Ramai-ramai kita pigi sukung... Goo Sabah Go.. Aramaitii!!!



SABAH TATAP ! Aramaitiiiii ~ Jangan lupa tekan "LIKE" !

No comments:

Post a Comment

Original By Badak SABAH