Ads

Monday 13 February 2012

PREVIEW : SABAH vs KUALA LUMPUR



SABAH
VS 
KUALA LUMPUR

STADIUM LIKAS
14 FEB 2012, SELASA

8.15 p.m







Sabah gagal menumpaskan Kedah di Alor Setar pada perlawanan lepas. DAN adakah Stadium Likas menjadi ARENA untuk SABAH SERI SEKALI LAGI???
Ndak sanggup sudah melihat Sabah seri buat sekian kalinya.. Kalo ikutkan mau saja saya bediri Sebelah Justin bagi arahan.. hehehe tapi sapalah saya... "JUSTIN.. Kasi masuk sa...!!" Ceh..dalam mimpi jak.. Tapi kami penyokong TATAP SABAH mengharapkan SABAH mampu menewaskan KUALA LUMPUR... Geram geng tengok tempat sepuluh ringgit nie.. heheheh

Paluan Kompang dari kelab SABAHAWKS dan nyanyian ULTRAS NORTH BORNEO..Yang xputus-putus.. pasti membakar semangat juang SABAH.. Penonton semakin ramai GENG!! Apa lagi kamu mau.. Come on SABAH.....  Kali ni saya harap SABAH menang.. Lama sdah ndak tengok diorg menang.. heheheh Gooo SABAH Gooo.!!!!


Ini Kalilah!!! Kunjungan Kuala Lumpur ke Stadium Likas bakal merubah segalanya. Sabah yang dilihat semakin konsisiten dan semakin garang di tempat sendiri bakal menunjukkan taringnya.. Mampukah Sabah menewaskan Skuad Warga Kota ini.. Kita saksikan bersama-sama di LIKAS.. JOM!!

**ndak mo sdah guna ayat skema.. kana kasi katawa CHIBI jak.. huhuh



PREDICTION:
Panda    : 2-0
Ameng   : 3-1
Smith     : 3-0
Met       : 2-0

SABAH TATAP ! Aramaitiiiii ~ Jangan lupa tekan "LIKE" !

No comments:

Post a Comment

Original By Badak SABAH