Ads

Friday 24 February 2012

PREVIEW : SABAH VS MALAYSIA


 SABAH
VS 
MALAYSIA
PERLAWAN PERSAHABATAN

24 FEB 2012
STADIUM LIKAS
8.15 PM
  
KOTA KINABALU: Malam ini adalah malam bersejarah kerana SKUAD SABAHAWKS akan menentang pasukan MALAYASIA di STADIUM LIKAS, 8.15 pm. Kita lupakankan seketika 'cakap-cakap orang' mengenai nama HARIMAU MALAYA kenapa bukan HARIMAU MALAYSIA. Apa yang paling penting untuk kita rakyat MALAYSIA kunjungan skuad kebangsaan ke stadium keramat kita LIKAS amatlah dialu-alukan sebagai latihan memantapkan skuad Sabah dan haruslahdi manfaatkan sepenuhnya. (Jarang-jarang benda nie terjadi tau!!.hehe)  
Biarpun kita hanyalah pasukan pengganti "BACKUP PLAN" selepas Arab Saudi membatalkan perlawanan yang sepatutnya dijadualkan diantara mereka dan skuad Kebangsaan, namun Skuad kendalian Justin Ganai perlulah menunjukkan semangat juangnya malam ini. Kami Penyokong setia SABAHAWKS tidak akan berbelah bagi memberi semangat dan sokongan kepada SABAH akar dapat memberi tentangan kepada skuad Kebangsaan serta permainan yang cantik malam ini.
Apa yang paling membanggakan kita, Flanker Sabah Shahrudin Yakup telah diserap ke dalam skuad kebangsaan dan akan bermain untuk skuad Kebangsaan malam ini menentang Sabah.. Esteady ko geng.. Kami support ko juga ba.. Tahniah... We proud of you!! Skuad RAJAGOPAL pasti akan menghidangkan permainan yang menghiburkan malam ini, lebih-lebih lagi para pemainnya dibarisi pemain-pemain  bersatatus bintang termasuk pemain antarabangsa kita SAPEE SALI.
 So... Jangan lepaskan menyaksikan perlawanan malam ini.. Bukan di TV ataupun hanya mendengar di RADIO.. MARILAH MEMERIAHKAN SERTA MENYEMARAKKAN STADIUM MALAM INI... 
RAMAI-RAMAI KITA GENG PIGI STADIUM...  JUMPA ANDA DISANA!!!
 
PREDICTION
NICKY  :1-3
AMENG :0-1
KORIE :2-2
PECKHAM : 0-3


SABAH TATAP ! Aramaitiiiii ~ Jangan lupa tekan "LIKE" !

No comments:

Post a Comment

Original By Badak SABAH